Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury (GPA)
Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: 46 8622730, 8622235, 8622275
Fax.: 46 8622602
e-mail: architektura@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
Od poniedziałku do piątku: 800 - 1600
Kierownictwo:
Naczelnik: Tadeusz Krysiak
IV piętro pok. 514
Tel.: (46) 8622730 w. 341
e-mail: architektura@sochaczew.pl
Pracownicy:
Inspektor – Monika Szymczak, pok. 517 tel. w. 387 e-mail: monika.szymczak@sochaczew.pl
Inspektor – Beata Rojewska, pok. 517 tel. w. 517 e-mail: beata.rojewska@sochaczew.pl
Pomoc administracyjna – Joanna Augustyniak, pok. 517 tel. w. 518 e-mail: joanna.augustyniak@sochaczew.pl
Inspektor – Zofia Białkowska, pok. 515 tel. w. 386 e-mail: architektura@sochaczew.pl
Inspektor – Aleksandra Jaworska, pok. 516, tel. w. 346, e-mail: aleksandra.jaworska@sochaczew.pl
Kompetencje i zadania:
1. Kompleksowe opracowywanie i koordynacja prac przy sporządzaniu dla Gminy Miasto Sochaczew:
- studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta,
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmian tego planu,
2. Prowadzenie rejestrów, dokonywanie analiz i ocen zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy wymaganych przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Opiniowanie rozwiązań przyjętych w projektach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich.
4. Opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
5. Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
6. Przechowywanie i udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz gromadzenie materiałów związanych z tymi planami.
7. Przekazywanie właściwym organom kopii uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania terenu.
8. Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
9. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
10. Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
11. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
12. Uzgadnianie, opiniowanie projektów i planów związanych z zagospodarowaniem przestrzennym, jeśli wynika to z przepisów szczególnych.
13. Wydawanie postanowień na temat zgodności wstępnych projektów podziałów nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
14. Wykonywanie innych zadań związanych z zakresem działania Wydziału.