Wydział Sekretarza Miasta (SM)
Kontakt:
Adres: ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
Tel.: (46) 8622730, 8622235, 8622275
Fax.: 046 8622602
e-mail: sekretarz@sochaczew.pl
Godziny przyjęć:
Poniedziałek: 8.00 - 17.00
Wtorek - piątek: 8.00-16.00
Kierownictwo: Sekretarz Miasta - Andrzej Wierzbicki
Tel.: (46) 8622730 w. 310
e-mail: sekretarz@sochaczew.pl
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1. Opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
3. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
4. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
5. Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie, zakupem środków trwałych i wdrażaniem informatyki w Urzędzie,
6. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami,
7. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
8. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,
9. Prowadzenie spraw Miasta w imieniu Burmistrza.
2. Sekretarzowi podlegają:
- Wydział Sekretarza Miasta,
- Archiwum Zakładowe.
Do zadań Wydziału Sekretarza Miasta należy przede wszystkim:
1. Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną Urzędu zgodnie z zapisami określonymi w Polityce Bezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Sochaczewie i dokumentami z nią związanymi oraz z dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością obejmujące:
a) administrację siecią komputerową Urzędu, w tym:
- zarządzanie siecią komputerową Urzędu - nadzorowanie pracy składników sieci : routerów, przełączników, serwerów, komputerów osobistych,
- przydzielanie uprawnień dla pracowników do korzystania z zasobów sieciowych,
- obsługa systemu poczty elektronicznej,
b) zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Urzędu w tym :
- szacowanie, identyfikowanie, analizowanie i kontrola ryzyka wynikającego z korzystania z komputerów, sieci komputerowych oraz podejmowanie działań zapobiegawczych zagrożeniom, na które narażone może być przetwarzanie danych osobowych w systemach informatycznych,
- określanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem do systemów informatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe i wdrażanie niezbędnych rozwiązań,
- kontrolowanie i zabezpieczanie prawidłowości przebiegu czynności serwisowych dokonywanych przez podmioty zewnętrzne w zainstalowanych systemach informatycznych z zapewnieniem właściwej ochrony przetwarzanych danych przed dostępem osób nieuprawnionych,
c) zapewnienie sprawności technicznej systemów teleinformatycznych:
- wykonywanie czynności związanych z naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
- usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu oprogramowania komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z firmami prowadzącymi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
d) prowadzenie spraw związanych z zakupem sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usług teleinformatycznych,
e) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zakupionego sprzętu i programów komputerowych, usług teleinformatycznych oraz ewidencji stosowanych systemów i programów,
f) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji wspólnych projektów informatycznych i koordynacja zadań z nimi związanymi.
2. Prowadzenie Punktu Potwierdzającego Profile Zaufane ePUAP,
3. Koordynowanie Biuletynu Informacji Publicznej,
4. Koordynowanie działań podległego Biura Rady Miejskiej,
5. Koordynowanie działań podległego Referatu Organizacyjnego,
6. Koordynowanie działań podległego Referatu Gospodarczego,
7. Koordynowanie działań podległego Biura Obsługi Klienta,
8. Koordynowanie działań podległego Referatu Informatyki,
9. Wykonywanie innych czynności związanych z zakresem zadań Wydziału.